niedziela, 18 września 2016

Trip to Sopot.




Witajcie!

Zdjęcia dodaję dopiero teraz, choć na weekend w Sopocie byłam 3-4 września.
Myślałam ,że w ogóle nie dodam tych zdjęć tutaj, ponieważ nie wzięłam aparatu i zdjęcia robiłam tylko telefonem w związku z czym nie są powalającej jakości. Jednak dzisiejsza szarość za oknem 
natknęła mnie do napisania tego krókiego posta i dodania tych pięknych nadmorskich klimatów :-)
W ogóle bardzo polecam takie krótkie weekendowe tripy.
Jechałyśmy nocnym pociągiem więc podróż nie była męcząca , całą można spokojnie przespać i obudzić się na miejscu. Dodatkowo znalazłyśmy super miejscówkę na nocleg, praktycznie przy samym morzu. Z pokoju minutka drogi na plażę. Na pewno jeszcze się tam wybiorę! Tylko może tym razem wezmę ze sobą aparat :-D

Co porabiacie w taki deszczowy dzień ? 

Pozdrowionka, 
MEG ;-)






INSTA  :-)

2 komentarze:

  1. Super stylizacje <3 Pozdrawiam z Madrytu <3

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Chętnie bym się gdzieś wybrała

    OdpowiedzUsuń