poniedziałek, 16 maja 2016

Trip to Cracow.

 Hello Kraków !   

Witajcie kochani!

Weekendowa przygoda - wyjazd do Krakowa, razem z koleżanką.
Wielka szkoda,że pogoda nam nie dopisała...
Swoją drogą dziś rano w drodze na uczelnie przeraziło mnie jak jest zimno. Taka temperatura w maju? Ubrałam kurtkę zimową i nie żałuję!
Szkoda tylko,że do Krakowa nie zabrałam cieplejszych ubrań... Człowiek mądry po czasie, jak zwykle ;-) Mimo , iż wiedziałam ,że prognozy na ten weekend nie są optymistyczne to ja jednak wolałam wierzyć, że te prognozy się nie sprawdzą i będzie pięknie!

Co do samego wyjazdu. Bilety na Polskiego Busa kupiłyśmy kilka tygodni wcześniej więc nie był to całkiem spontaniczny wyjazd, ale pewnego dnia podczas spotkania wraz z koleżanką stwierdziłyśmy,że fajnie było by gdzieś pojechać , padł pomysł Kraków no i oto jest! :-)
Jeśli chodzi o nocleg to szukałyśmy dopiero kilka dni wcześniej. Bardzo trudno było cokolwiek znaleźć , do tego stopnia, że przez moment pomyślałyśmy nawet ,że nici z wycieczki! Jednak po wielu telefonach udało się. Nocowałyśmy w hostelu całkiem niedaleko rynku. W hostelu poznałyśmy grupę z Węgier i po rozmowie z nimi , ich opowieściach, bardzo zapragnęłam odwiedzić Budapeszt!
Byliście? Polecacie? :-)

Zdjęć z Krakowa jest niewiele ze względu na pogodę, ale kilka wybrałam :-)
Polecam Wam wszystkim takie weekendowe wycieczki. To super odskocznia od szarej codzienności i fajna przygoda ;-)

Pozdrowionka dla Was!

MEG ;-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz