sobota, 15 kwietnia 2017

Second Hand Things


Witajcie :-)

Już dawno chciałam wprowadzić na swojego bloga second hand'owy motyw , ale myślałam bardziej o stylizacji total second hand look :-) Jednak , ponieważ wciąż mam problem z tym aby ktoś zrobił mi zdjęcia , dodaję tutaj zdjęcia moich ostatnich lumpeksowych łowów :-)
Jeśli podobają Wam się takie posty chętnie częściej będę takie wrzucała !

Pozycję pierwszą zajmują dwie lekkie, cieniutkie bluzeczki , marki Forever21. Są na prawdę bardzo fajne, choć może na zdjęciu nie prezentują się efektownie. Już widzę je do dżinsowych szortów i trampek :-) Jedna kosztowała mnie aż 1 zł :-D Numer dwa to spodenki, nieco eleganckie, marki Mango, z materiału przypominającego piankę... Jak się je założy fajnie się układają i prezentują się trochę jak spódniczka.
Trójeczka to chyba moja faworytka :-) Krótka koszula , marki Atmosphere! Prześliczna!
Następna jest koszulka marki Gina Tricot , ze śliczną falbanką, które w tym sezonie są bardzo modne :-) Podobnie jak pierwsze koszulki, na zdjęciu może nie wyglądać super, ale po założeniu wygląda na prawdę bardzo fajnie :-) Poza tym ostatnie dwie pozycje - dżinsowa kamizelka Denim Co oraz lekko oversizowa bluzeczka BIKBOK. Tą kamizelkę fajnie będzie zestawić z białą koronkową sukieneczką :-) Zapraszam do oglądania !


Tymczasem życzę WSZYSTKIM WESOŁYCH ŚWIĄT!! 


MEG ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz