czwartek, 6 kwietnia 2017

My New Look and Favourite Cosemtics


Witajcie kochani!
Dziś krótki i spontaniczny post podczas małej przerwy w pisaniu pracy inżynierskiej. Postanowiłam opowiedzieć Was o swoich kosmetycznych ulubieńcach ostatnich dni. 

Ponieważ po zimie kondycja mojej skóry mocno się pogorszyła , skóra na twarzy stała się bardzo sucha, szybko udałam się do sklepu w poszukiwaniu dobrego kremu nawilżającego. Przyznam szczerze, że zasugerowałam się opiniami , które pozostały mi w głowie, a których nawet nie pamiętam już teraz kto był autorem , odnośnie kosmetyków marki BARWA. I właśnie tej marki krem nawilżający kupiłam. Muszę przyznać , że ten krem jest na prawdę dobry. Moja skóra twarzy się poprawiła, krem jest wydajny , szybko się wchłania i ma przyjemny delikatny zapach.

Drugi produkt to krem matujący BB marki UNDER TWENTY - działa antybakteryjnie i fajnie odświeża wygląd buźki :-) I ze względu na aktualny stan swojej skóry używam na twarz tylko tego właśnie kremu, bez żadnego pudru. 

Trzeci produkt to rozświetlacz i róż w sztyfcie marki AVON - jest bardzo delikatny i daje naturalny efekt rozświetlenia i zaróżowienia.

I ostatnie , dodatkowe produkty to żel do stylizacji brwi Essence oraz tusz do rzęs Lovely, który super wydłuża rzęsy! 

We wszystkich tych produktach , które dziś wymieniłam najważniejsze jest dla mnie to , że nie wysuszają skóry twarzy , która już i tak wystarczająco została wysuszona.. Dodatkowo oczywiście obowiązkowo staram się pić dużo wody , bo jak wiadomo jeżeli walczyć z problemem suchej skóry to nie tylko na zewnątrz, ale również od środka :-)

Jeżeli również macie problem z suchą skórą po zimie i znacie jakieś fajne kosmetyki, które dobrze nawilżają , piszcie! :-) 

Pozdrowionka, 
MEG

P.S. Dodatkowo załączam zdjęcia swojej nieco odświeżonej fryzurki :-) 







1 komentarz: