czwartek, 27 kwietnia 2017

My Big Inspiration 1



Witajcie, 

Leżę sobie aktualnie chora w domu i  jak to podczas choroby namiętnie oglądam pewien serial, mianowicie - ,,Younger". Pod wpływem tego serialu naszła mnie pewna myśl, ponieważ od zawsze byłam wielką fanką Hilary Duff, pomyślałam może by tak zrobić na blogu serię takich postów o takich właśnie osobach, które mnie zainspirowały, głównie w kwestiach stylu i dzięki , którym albo przez które moda stała się moją pasją ! :-) Co Wy na to? W ogóle tak na prawdę dopiero w tym serialu zdałam sobie sprawę z tego jak ona jest malutka! :-D Nigdy jakoś wcześniej mnie to nie zainteresowało, ale teraz sprawdziłam w necie i ma tylko 1,57 m wzrostu! 

Na pewno każda z Was ma masę takich inspirujących idoli i idolek. Chętnie poznam Waszych :-)
Nie będę się w tym poście specjalnie rozpisywała na temat Hilary Duff , chciałabym jedynie załączyć tutaj trochę zdjęć , które przedstawiają jej styl i to co mnie najbardziej w niej inspiruje. Zaczynam od Hilary , ponieważ to ona była pierwszą moją inspiracją :-) Oglądałam chyba wszystkie filmy z jej udziałem.Z pewnością ma nietuzinkowy styl, troszkę przypominający mi styl Blake Lively. Uwielbiam jej umiejętność łączenia wielu kolorów w swoich stylizacjach, które nigdy nie są nudne i monotonne. Urocza z niej blondynka , ale na pewno nie przesłodzona, wg mnie każdy jej look jest raczej wyważony. Chętnie poznam Waszą opinię na ten temat. Zatem miłego oglądania i piszcie koniecznie co sądzicie o samej Hilary no i o takich postach :-) !

Pozdrowionka, 
MEG ;-)


5 komentarzy:

  1. Nie sądziłam, że Hilary tak świetnie się ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love Hilary Duff!! She's so pretty!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: CALI DAYS: ZARA ROMPER & VINTAGE LEVI'S

    OdpowiedzUsuń
  3. Look z czarną ramoneską i szortami jest genialny ;)) Zapraszam: http://www.rinroe.com/2017/06/jak-kupowac-na-aliexpress-i-czy-warto.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na posty, a Hilary ma faktycznie świetny styl!:)

    OdpowiedzUsuń