piątek, 18 listopada 2016

Home, sweet home.

Witajcie!

Już jakiś czas mnie tutaj nie było... Jak zwykle znikam na chwil kilka. Zaczęła się jazda bez trzymanki na uczelni - praca inżynierska, zaległe projekty i zaliczenia. Czas pędzi jak szalony... Czy Wam też ten czas tak niesamowicie szybko ucieka? No, ale nie o tym tutaj dzisiaj.

Dziś chciałabym poruszyć temat domu i miejsca , do którego wracamy z przysłowiowym ,,Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej... " Na dzień dzisiejszy (i jutrzejszy też oczywiście ;-)) jestem na takim etapie swojego życia, że tak na prawdę nie mam swojego domu ,,na własność", ale moim domem jest miasto , w którym aktualnie mieszkam...  Są tutaj ludzie, których kocham - moi przyjaciele. Żadnego miejsca , w którym zabrakło by bliskich mi osób nie mogłabym nazwać domem. Ale nie chciałabym aby ten post był jakimś sentymentalnym wywodem. Zatem! Zrobiłam dla Was kilka zdjęć przedmiotów, które w moim mieszkanku są dla mnie istotne, są moimi ,,must have" , ponieważ jestem straszną gadżeciarą , ten post nie mógłby się bez tego obyć :-)




Po pierwsze świece! Dom bez świec nie byłby moim domem! Chyba najbardziej kocham waniliowe, ale ostatnio zakochałam się też w różanej świecy z ikei. 
Drugim moim domowym gadżetem, który mi towarzyszy są niedawno wykonane przeze mnie szufladki , widoczne na zdjęciu powyżej. Super pudełka na małe akcesoria, których u mnie można znaleźć mnóstwo ;-) Uwielbiam wykonywać różne takie  rzeczy.

A co mamy tutaj? Mój przytulas! Idealna poduszka upolowana w lumpeksie za całe 3 zł! :-D


A oto moja przenośna szafa. Wiadomo , że pokój w którym nie było by ciuchów, torebek , butów oraz innych tego typu akcesoriów zupełnie nie mógłby należeć do mnie ;-D





Polska jest domem , do którego zawsze będę wracać... ( Szalik z ostatniego meczu Polska-Słowenia , podczas którego wiernie kibicowałam naszym piłkarzom ;-))


A oto kilka zdjęć ,,mojego" miasta... oraz mojego wykonania oczywiście :-) Jest to tylko kilka miejsc, w których najczęściej przebywam. 


Wszystkim , którzy przeczytali całe te moje wypociny i dotrwali do końca serdecznie dziękuję za odwiedziny! Żałuję , że nie mam więcej zdjęć mojego autorstwa tego pięknego miasta jakim jest Wrocław. Chętnie bym się nimi z Wami podzieliła :-)
I aby tradycji stało się zadość , mam dla Was rabaty od Rabble do sklepu związanego z tematyką dzisiejszego posta -> Home&You  !

Pozdrowionka,
MEG ;-)

1 komentarz: