niedziela, 9 października 2016

My Fall Wishlist with ASOS


Witajcie, 
Pogoda za oknem zrobiła się okrutna... Jest już można nawet powiedzieć bardzo zimno. 
Zatem wraz ze zmianą temperatur czas na zmianę garderoby. Krótkie koszulki i letnie shorty, spódniczki i sukienki niestety trzeba schować już głęboko do szafy. Ale nie wszystkie! Dodałam słowo letnie , bo przecież gdy dorzucimy jakieś fajne ciepłe rajtuzy to wszelkie odsłaniające nogi części garderoby jak najbardziej wchodzą w grę! Dziś na bazie stronki marki ASOS , której odzież od zawsze mnie inpiruje, stworzyłam dla Was bazę jesiennych inspiracji. Zapraszam!


Tak jak już wspomniałam odzież marki Asos jest dla mnie inspirująca. Nigdy mnie nie nudzą ich kolekcje. Dlatego też ciężko było mi wybrać swoją wishlistę wsród tak wielu genialnych propozycji.
Mam nadzieję,że moje wybory przypadną Wam do gustu, a może i Was zainspiruje, któraś z wybranych przeze mnie rzeczy. Wszystkie inspiracje podzieliłam na poszczególne działy.

COATS&JACKETS: wyszukałam tak wiele pięknych płaszczów, że ciężko byłoby mi zdecydować się na jeden. Widzę, że w tym sezonie mamy trend kolorowych kołnierzy w płaszczach i kurtkach. Jeśli chodzi o mnie to jestem na tak :-) Trend ten ma szansę wprowadzić trochę koloru w szare jesienne dni. 
DRESSES: jeśli chodzi o sukienki to dodałam jedynie kilka , bo strona asos jest po prostu skarbcem przepięknych sukienek... 
SKIRTS: zachwyciły mnie spódnice z wyhaftowanymi kwiatami! Chętnie wpiszę taką na swoją wishlistę oraz taką delikatnie rozkloszowaną dżinsówkę. 
SHORTS: moje wybory padły na same czarne szorty, ale dżinsowe do czarnych rajstop również mi się podobają!
SWEATSHIRTS&BLOUSES: na mojej wishliście są przede wszystkim fajne ciepłe swetry, a ostatnio przemierzyłam galerię w poszukiwaniach i jakoś nic nie wpadło mi w oko... poradźcie! Gdzie kupujecie swetry ?
JEANS: totalnie na topie są te hafty oraz przeszycia! Ja niedawno upolowałam takie z przeszyciami za 5zł! :-D I są aktualnie moimi ulubieńcami :-)
SHOES: w tym sezonie jestem zdecydowanie wielką fanką wszelkiego rodzaju długich wiązanych muszkieterek i już sama takie sobie zamówiam :-) Ale poza muszkieterkami znalazłam jeszcze kilka innych super bucików, które postanowiłam dorzucić do tych inspiracji.
BAGS&ACCESSORIES: dla mnie ten sezon to zdecydowanie sezon na czapki z daszkiem! To moje musst have!

Tak jak już napisałam powyżej stronka, z której korzystałam jest skarbcem przepięknych rzeczy i do tego posta wybrałam jedynie kilka z nich :-) Miłego przeglądania ! 

Pozdrowionka
MEG ;-)


COATS&JACKETS








DRESSES










SKIRTS





SHORTS








SWEATSHIRTS&BLOUSES




JEANS





SHOES 










BAGS&ACCESSORIES















Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony ASOS . 
Pamiętajcie również o stronie, którą polecałam Wam w ostatnim poście RABBLE . 
Gdy już zainspirują Cię produkty marki Asos zapraszam do skorzystania z ASOS .






1 komentarz: