niedziela, 2 października 2016

Colours of my lips.





Witajcie!

Tego jeszcze nie było! Dziś mam dla Was dwie stylizacje w jednym poście.Post będzie dotyczył mojej kolekcji szminek , błyszczyków i kredek, ale żeby nie było tak łatwo, a przede wszystkim żeby nie było nudno dla dwóch wybranych kolorów przygotowałam stylizacje. Tym bardziej , że dawno mnie tutaj nie było i dawno nie robiłam żadnych stylizacji.Na dniach wracam do Wrocławia, zaczyna się kolejny rok akademicki... Będzie dużo pracy, ale też więcej możliwości zrobienia ciekawych postów.

Zdecydowanie do moich ulubionych kosmetyków do makijażu ust należą aktualnie kredki marki Golden Rose oraz matowe szminki tej samej firmy. Te produkty są świetne! Do wyboru cała paleta kolorów. Od naturalnych odcieni, na co dzień po przepiękne czerwienie na udane imprezy! Są wytrzymałe , długo pozostają na ustach, nie wysuszają ust i wyglądają pięknie! Zatem ode mnie 10/10.



Drugim ulubieńcem z całej kolekcji jest błyszczyk Bell o przepięknym soczyście różowym , lekko wpadającym w fiolet kolorze. Jego kolor również długo utrzymuje się na ustach , jest bardzo trwały. Jedynym mankamentem tego produktu jest fakt, iż mają tendencję do farbowania zębów. Po nałożeniu należy odczekać kilka minut aby błyszczyk mógł wyschnąć, ale i tak należy mieć na uwadze tą wadę i od czasu do czasu zwracać uwagę na to czy nie zostawił żadnych śladów na zębach… Więc to takie 8/10.





Numerek trzy to czerwień Kate Moss dla Rimmel. Przepiękny kolor! Jeśli chodzi o trwałość na ustach to nie jest tak dobra jak GR. Jak dla mnie to 6/10.

Numer cztery to szminka od Avon. Przepiękny kolor - mocna czerwień , czerwona jak wino! Szminki marki Avon są godne polecenia. Są dosyć trwałe i cena jest atrakcyjna. Moja ocena tej szminki to 6/10.

Kolejny numer w mojej kolekcji to szminka Oriflame o kolorze opracowanym dla niej przez Maffashion. Szminka ma przyjemny , delikatny czerwony kolor jednak nie jest zbyt trwała. Z racji tego , że fajnie się ją nakłada i kolor jest bardzo ładny daję jej 7/10 ! 


A teraz czas na stylizacje! Stylizacja numer jeden to koszula H&M , pasek Stradivarius, spodenki H&M , torebka Parfois oraz botki z kolekcji Margaret dla Deichmann. 
Natomiast szminka , którą wykorzystałam do tej stylizacji to Golden Rose. Nadaje stylizacji romantycznego tonu, myślę że stylizacja ta nadała by się idealnie na randkę, do kina czy na spacer.









Stylizacja numer dwa : sukienka H&M , czapka również H&M , kurtka Stradivarius , okulary Mohito, buty natomiast pochodzą z zamówienia z hurtowni obuwia.
Do tej stylizacji wykorzystałam szminkę marki Kobo. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki, jest bardzo wyrazisty. Natomiast jeśli chodzi o jakoś tej szminki to 5/10. Ciężko jest ją ładnie równo nałożyć, ale jest nawet dość trwała. Cała stylizacja i odcień tej szminki - z pazurem! Taka stylizacja niewątpliwie przyciąga spojrzenia! Jest idealna na wieczorne wyjścia. 









Mam ogromną nadzieję, że post Wam się spodoba :-) ! 
Chciałabym Was również serdecznie zaprosić  do odwiedzenia strony Rabble Sephora 
oraz Rabble Douglas . 
Warto zapoznać się z tą stroną - jej rabatami , promocjami oraz inspiracjami! Liczne kody rabatowe , które możecie znaleźć na tej stronie pozwalają sporo zaoszczędzić! Ja również właśnie zapoznaję się z tą stroną. 

Pozdrowionka dla Was, 
MEG :-)


4 komentarze:

  1. Uwielbiam pomadki z golden ros :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię produkty z golden rose! :) śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tych kolorkach! Bardzo Ci pasują :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta czarna stylizacja, ładnie ci w czerwonych ustach.

    OdpowiedzUsuń