niedziela, 14 sierpnia 2016

Festiwalowy look.


Witajcie!

Stylizację, którą możecie oglądać w tym poście przygotowałam do konkursu Zalando i Maffashion.
Sukienka pochodzi z kolekcji H&M Coachella, kapelusz który wykorzystałam mieliście już okazję oglądać na blogu Tutaj :) Katana i buty natomiast bardzo spontanicznie. Kupiłam inne buty , botki specjalnie do tej stylizacji jednak jakoś mi nie pasowały i ostatecznie wybrałam moje ukochane baletki Deezee. No i te zdjęcia... Wszystko trwało może jakieś 10 minut !
Nie spodziewałam się , że może to wyjść tak fajnie. Zazwyczaj starałam się unikać zieleni na swoich zdjęciach , ale przyznam szczerze, że te mi się podobają! Nie doceniałam chyba moich sielskich rodzinnych terenów jeśli chodzi o zdjęcia na bloga ;) 
Co więcej? Było wiele ciekawych konkursowych stylizacji! Brawo dziewczyny! Macie na prawdę świetne style! Gratuluję wszystkim!

Pozdrawiam,
MEG ;-)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz