poniedziałek, 18 lipca 2016

Lips with Golden Rose.



Witajcie !

Dziś kolejny z moich ulubieńców ostatnich dni.
Uwielbiam te pomadki!
Są bardzo trwałe i pięknie prezentują się na ustach. Golden Rose posiada w swojej palecie piękne kolory idealne na lato! :-)
Dodatkowym ich atutem jest atrakcyjna cena - kosztują niecałe 20zł. 
Z czystym sercem i w 100% polecam !!

Poza tym ... Wakacje mijają , pogoda nie dopisuje, a ja miałam tyle super planów!
Jednak mam nadzieję, że się wkrótce szybciutko poprawi i uda mi się przejść do realizacji moich planów. Mam przygotowane mnóstwo stylizacji, które chcę Wam pokazać! 
Tymczasem w deszczowe dni buszuję po lumpeksach. Chciałabym przygotować kilka stylizacji - Total look from Second Hand ;-) Takie sobie postawiłam zadanie! Trzymajcie kciuki za realizację!

Pozdrawiam Was wszystkich
MEG ;-)



 



1 komentarz:

  1. przydał by mi się jakiś soczysty błyszczyk ale brzoskwiniowy ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń