czwartek, 30 czerwca 2016

See You My Town..






Witajcie Moi Drodzy :-)

Właśnie siedzę w autobusie do Jeleniej Góry. Wracam do domu rodzinnego na wakacje.
Wszystkie te miesiące, odkąd wprowadziłam się do Wrocławia upłynęły bardzo szybko...
Wczoraj już zamknęłam sprawy na uczelni i wracam. To był ciężki rok. Nowe miejsca, nowi ludzie, dużo nowych wyzwań , ciekawych wyzwań... Jedno wiem na pewno - odnalazłam swoje miejsce na ziemi :-) To jest moje miasto! I siedząc teraz w autobusie, oddalając się coraz bardziej, już tęsknię...
Dziś udałam się na punkt widokowy Sky Tower aby rzucić ostatnie spojrzenie na piękny Wrocław.
Życzę Wam wszystkim udanych wakacji ! Odpoczywajcie! :)

Pozdrowionka,
MEG :-)






3 komentarze:

  1. planuję kiedyś odwiedzić to miejsce i nawet skorzystać z noclegu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taki plan żeby sobie tam nockę zafundować :D

      Usuń