piątek, 17 czerwca 2016

Rimmel Match Perfection - czyli kosmetycznie cd.







Hello ludki kochane!! :-)

Dziś po raz kolejny kosmetycznie...
Dział ten niedawno u mnie powstał to teraz trzeba nadrobić, ponieważ jest w mojej kosmetyczce kilka takich perełek , które zawsze u mnie się sprawdzają. 
Chciałabym zatem aby pojawiły się one tutaj :-)
Oto jedna z nich:

Korektor RIMMEL MATCH PERFECTION!
Zupełny hit!
Świetny w aplikacji ,ponieważ posiada pędzelek , którym dokładnie możemy nałożyć korektor tam gdzie jest on potrzebny. Dodatkowo świetnie kryje. Dostępny jest w trzech wariantach kolorystycznych. Bezzapachowy. Jest wydajny, starcza na długo. Jeśli chodzi o cenę , myślę że jest bardzo przystępna ( kosztuje ok. 20-30zł). Zdecydowanie produkt godny polecenia :-)




Poza tym co u mnie?
Brak czasu powoduje brak stylizacji na blogu...
Na uczelni rozpoczęła się sesja. Dziś mam chwilę wytchnienia, mogę pozwolić sobie na dzień odpoczynku od nauki i zająć się czymś poza budownictwem.
Miałam na dziś tak wiele planów , a tymczasem spałam do godziny 13! Zmęczony organizm upomniał się o swoje... 
Sen jest bardzo ważny dla naszego zdrowia i samopoczucia. Jednak ja chciałabym zrobić tak wiele w swoim życiu ,że zawsze żałuję sobie tego snu. Mam tyle planów, pomysłów , tyle marzeń :-)
Szykuję już stylizacje aby po zakończonej sesji zabrać się za blogowanie ;-)
Już się nie mogę doczekać , kiedy dodam tutaj pierwszą przygotowaną przeze mnie stylizację!
Wszystkim z Was, którzy również mierzą się teraz z zaliczeniami, egzaminami życzę wiele wytrwałości, ale i też szczęścia! Bo wiem dobrze, na swoim przykładzie jak wiele zależy od szczęścia i dobrego humoru wykładowcy...

Pozdrowionka,
MEG ;-) 


P.S. Klikajcie jak najwięcej! Jedno kliknięcie, które nic nas nie kosztuje może przyczynić się do uratowania komuś życia :) A poza tym to świetna piosenka! :)


3 komentarze:

  1. Ja tez miałam ten korektor i sprawdzał mi się rewelacyjnie, teraz przerzuciłam się na KOBO, ale chyba ostatecznie wrócę do tego (albo będę szukała innych znając mnie :P). Rimmel jest lekki i przyjemny w aplikacji! W ogóle nie lubię tych 'twardych' mocno kryjących, coś są napewno dużo bardziej kryjące! Słyszałam ze ten z Bourjous jest tak samo dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam również ten z Bourjois, ale ten zdecydowanie lepiej się u mnie sprawdza :) Tamtego więcej muszę nałożyć aby dawał taki efekt jak ten..

      Usuń
  2. Ja od kilku lat kupuję z maybline.
    Tego jeszcze nie miałam okazji przetestować.

    OdpowiedzUsuń