niedziela, 17 stycznia 2016

Studniówkowa 13


Witajcie!

Czas zbliżających się wielkimi krokami studniówek i chwila wolnego czasu
natknęły mnie do poszperania w necie i wyszukania studniówkowych perełek.

Dodam tylko ,że kolejność dodanych sukienek jest przypadkowa ;)
Ale żeby nie było tak łatwo to postanowiłam,że moje wybory będą oscylować między 100 a 250zł.
Zatem do dzieła! Zapraszam dalej :) ->




 Mosquito

Mosquito

 Mosquito

 Bon Prix
 

dresstination.pl

 H&M

 Mango

 Cocktail Shock

 Answear  


 Nelly.com

 
 Szafomania 


limoda.pl - Polska marka!!

limoda.pl

Powyższe propozycje to tylko kilka moich wyborów spośród mnóstwa! Pamiętajcie też,że  przecież można również uszyć sukienkę na zamówienie! Jeśli tylko macie pomysły i możliwość to zachęcam Was abyście tworzyły swoje własne projekty i wspierały miejscowe krawcowe! :)
Poza tym w moim poście przeważają sukienki znanych marek, a przecież na internecie można znaleźć wiele internetowych sklepów , w których również często można znaleźć na prawdę piękne rzeczy! 
Powodzenia w poszukiwaniach! :)






2 komentarze:

  1. pierwsza przepiękna, sama kiedyś ją przeglądałam w mosquito :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest idealna!Ja zastanawiam się nad kupnem czarnej :D

      Usuń