wtorek, 5 stycznia 2016

First Winter Look






Hello wszystkim!
Jak tam u Was po świętach i sylwestrze?
Mam nadzieję, że Święta spędziliście w dobrej i szczerej rodzinnej atmosferze, a sylwestra na wesoło ! 
Ja swojego sylwestra będę wspominała jako nowe doświadczenie w życiu i pewnego rodzaju naukę… Nie zagłębiając się w szczegóły .

Sporo czasu mnie tutaj nie było!
Z czego nie jestem oczywiście zadowolona i w momencie kiedy złapałam tylko odrobinkę wolnego czasu szybko pobiegłam na foty, nie zważając na mróz! :D
Ogólnie sprawa wygląda tak, że podjęłam pewne bardzo duże, ale i bardzo ważne wyzwanie , które wymaga ode mnie poświęcenia sporo czasu, a które jest związane
Z moją karierą zawodową oraz z moją przyszłością.
Czasu na co dzień mi ciągle mało, dzień jest dla mnie zdecydowanie za krótki, ale to co robię , moja praca daje mi ogromną satysfakcję i poczucie spełnienia.
Ale w momentach , kiedy nie ma mnie tutaj , nic nie dodaję , nie chodzę na zdjęcia to brakuje mi tego i tęsknie.. Bo jednak jest to coś, co sprawia mi dużo radości , co mnie uszczęśliwia!
Więc jestem szczęśliwa ,że mogę dzisiaj tutaj dodać tego posta! 

Co do stylizacji…Zupełnie spontaniczna. Dwa prezenty świąteczne– sweterek i torebka. 
Dziękuję rodzince :P
Poza tym płaszczyk Zara + botki Deichmann + torebka Diverse + rurki New Yorker + komin  Reserved + nauszniki kupione rok temu ,uwaga – w Biedronce! Moje ulubione! Bardzo cieplutkie i prezentują się również chyba całkiem ładnie .

Istotną kwestią do poruszenia jest również kwestia zdjęć!  Zrobionych spontanicznie, szybko i w ciężkich warunkach atmosferycznych :D
Wykonał je pewien super fotograf i człowiek ! KLIK! i KLIK! 
Na prawdę warto tam zajrzeć! :)

Pozdrawiam Was wszystkich i całuję!
MEG 












2 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz! Ja się zawsze dziwię, jak można robić zimowe stylizacje, skoro sama najchętniej 'zatopiłabym' się w milionie warstw koców i dopiero wyszła na zewnątrz :D

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: samurajski kok i peleryno-narzutka, czyli połączenie (nie)oczywiste - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zimowe zdjecia !:)
    Cudnie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń