poniedziałek, 19 października 2015

WrocLove - First Time



No i oto jest! W końcu!
Powróciłam!
Pierwszy post i pierwsze ,,Wrocławskie” zdjęcia :-) Troszkę to trwało i trochę musieliście na nie czekać , ale wiadomo ... Nowe miejsce . Potrzebowałam czas na zaklimatyzowanie się i odnalezienie tutaj.
Poza tym uczelnia, zajęcia... Musiałam zgrać swój plan z planem mojej wspaniałej fotograf – Moni :-*
Poza tym...
Pogoda nie dopisuje. Brzydko się zrobiło, a chyba jeszcze za wcześnie na zimę? Poproszę jeszcze o kilka ciepłych dni!
Strasznie ciężko wstaje się rano , kiedy na dworze tak ponuro i zimno. Zwłaszcza , iż codziennie mam zajęcia na 7:30. Na pewno Wy też coś o tym wiecie...
No dobra, ale dość tego marudzenia!
Teraz parę słów o stylizacji. Nie obyło się bez mojego ukochanego ostatnimi czasy koloru – burgundowego ! Do tego kapelusz , który pokochałam od pierwszego założenia . Uwielbiam kapelusze , a ten zdobył moje serce za sprawą tego pięknego ronda. Idealny do jesiennych outfitów.

Buziaczki,
MEG ;-)









3 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, sceneria do zdjęć mnie urzekła :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń