wtorek, 22 września 2015

Podsumowanie / Summation

Hej! 
Mój blog istnieje już lekko ponad rok czasu. I dziś postanowiłam zrobić małe podsumowanie.
Trochę się tego nazbierało. Chociaż jak już zaczęłam tworzyć tego posta to jednak mniej niż przypuszczałam...Chciałam zebrać to wszystko w jednym poście i zapytać Was. 
Która ze stylizacji Wam się najbardziej podoba albo odwrotnie, która zupełnie nie przypadła Wam do gustu? Jak w ogóle oceniacie bloga. Czy są wśród Was osoby , które odwiedzają mojego bloga co jakiś czas? Nie mówię tutaj i moich kochanych znajomych , którzy bardzo wspierają mnie w moim 
blogowaniu :D


No! Czy w ogóle ktoś tutaj jest??? Hallooo ?? :D
Buziaczki!























7 komentarzy:

  1. wszystkie stylizacje cudowne <3 ciężko zdecydować się na jedną!

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy set inny i oryginalny na swój sposób :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam wszystkim!
    Jesteście kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja choć mam totalnie inny styl od Twojego, to uważam, że sam fakt, że zaczęłaś prowadzić bloga, że dodajesz regularnie posty, wyrażasz siebie i masz swój własny pomysł na siebie jest super! i czy się to komuś będzie podobać czy nie - nie ma najmniejszego znaczenia. ja trzymam kciuki i życzę powodzenia! :) :* /Ania.

    OdpowiedzUsuń