niedziela, 9 sierpnia 2015

Garage style






Hello po krótkiej nieobecności!
Wakacje szybko lecą. Przez dwa tygodnie nie było mnie w domu.
Odwiedzałam trochę rodzinkę i nie miałam za bardzo kogo zmęczyć aby zrobił mi zdjęcia.
Więc szybciutko wróciłam do domu i o to są!
W całej tej radości z sesji , tego że w końcu będę miała nowe zdjęcia na bloga  nawet nie zauważałam tego ,że ludzie się przyglądają .
Wzięło mnie na garażowy klimat :D
Upały na zewnątrz , a więc taki podziemny parking był idealnym miejscem na zdjęcia!









Pants - Cropp / top DIY / shoes - Vans 
fot. Monika Pancerz

5 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;) Wszystko mi się podoba , całość rewelacyjnie do siebie pasuje i te tatuaże - superrr ;)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, bardzo mi się podoba calosc :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne to połączenie :) Takie luzackie! Fajne miejsce na zdjęcia ten garaż, musiało być tam choć odrobinę chłodniej.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń