piątek, 28 sierpnia 2015

89 LOS ANGELES


Witajcie :)
Ostatnio dużo w moim życiu się dzieje...Jestem w trakcie przeprowadzki do Wrocławia co pochłania trochę czasu.Jednak blog jest ważną dla mnie częścią mojego życia !
Sesja nie obyła się bez przygód. Mianowicie pojechałam na sesję bez butów. :D 
Dzięki wielkie Monia za uratowanie sytuacji! Zdjęcia wykonałyśmy na terenach byłej Celwiskozy w Jeleniej Górze. Jest to teren z idealnym klimatem do zdjęć.
Jeszcze pewnie kiedyś tam się wybiorę na zdjęcia, bo podczas tej sesji nie wykorzystałyśmy z Monią,tzn. moją wspaniałą Panią fotograf (Klik!) nawet połowy z tych miejsc.  
Poza tym zapraszam Was serdecznie, po raz kolejny na mojego facebook'a. Tam ciągle coś się pojawia :) ->Klik!
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i już za kilka dni kolejne nowości! :)














hat - Reserved / blouse - Cropp Town / pants - Atmosphere / shoes - Deichmann

3 komentarze:

  1. dzisiaj wyglądałam bardzo podobnie:D piękny zestaw, UWIELBIAM:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda, tak z pazurem ;) Kobieta z klasą .
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń