piątek, 3 lipca 2015

Total White Look



Witam Was!
Mam nadzieję ,że stylizacja się spodoba.
Mój kolor skóry prawie się dopasował do tych ubrań :-D
Na szczęście już wakacje i piękna pogoda ! Można się opalać do woli.

Taka biała stylizacja już od dawna chodziła mi po głowie.
Ostatnio w ogóle bardzo polubiłam biały kolor. Jeszcze nie tak dawno
czarny przeważał w mojej szafie, a od niedawna otwieram się na nowe barwy .
Poza tym bluzka wykonana przeze mnie!
Poniżej wrzucam zdjęcie z etapów jej powstawania.

Sesja poszła nie najgorzej i w końcu rozpoczynam wakacje!
Planuję kilka tripów wakacyjnych , ale krótkich. Większość wakacji spędzę w Katowicach.
I tam będę miała dużo czasu aby tworzyć nowe i fajne rzeczy na bloga :)

Pozdrowionka !
MEG ;-)








 Pants- Mohito / Shoes - Converse / blouse DIY / Sunglasses - Avon

1 komentarz: