poniedziałek, 13 lipca 2015

a little bit of real beauty.


Witam Was kochani! 
Mam nadzieję ,że mimo ciągłych zmian w pogodzie korzystacie z lata , z wakacji oraz że upływają Wam miło.
Ja wybrałam się w końcu w moje najbliższe Karkonosze, zielonym szlakiem na Śnieżne Kotły. 

Zdecydowałam się zrobić dla Was mini posta z mojej wyprawy.
Chciałabym bardzo pokazać Wam tutaj, na moim blogu , poza moim stylizacjami , jak najwięcej rzeczy , które kocham!
Nie sposób zatem pominąć góry! 
Nigdy nie przestanę zachwycać się ich pięknem... 
Chociaż podczas tej wyprawy w przepiękne góry spotkałam się też z paskudztwem :/
Człowiek palący papierosa ... W górach , na szlaku ! Tragedia ! 
Albo drugi przypadek . 
Młoda dziewczyna przed którą rozpościerał się przepiękny widok (dokładnie taki, jaki możecie podziwiać na trzecim od końca zdjęciu ) mówi : 
,, No nic rewelacyjnego tutaj nie ma." Ręce opadają :)
Mimo wszystko ...
Zapraszam Was w Karkonosze! 

Pozdrowionka 
MEG :-)

Więcej zdjęć  -->










 

1 komentarz: