sobota, 6 czerwca 2015

Ramones Moro Look




 Piękna pogoda, super klimat do zdjęć...
Z niecierpliwością czekałam na efekty tej sesji i kolejny raz jestem bardzo zadowolona ze współpracy z Sylwią Dark Estrella
Pogoda od kilku dni jest przepiękna i codziennie budzę się z bananem na buzi !
Kiedy jest taka pogoda to i sił do działania jest masa!
Poza tym teraz mam najgorszy okres na uczelni, masa zaliczeń i projektów do oddania.
Trzeba przez to jakoś przebrnąć , do wakacji!

Pewnie macie tak samo, ciężko jest skupić się na nauce kiedy za oknem tak pięknie.
Jednak powtarzam sobie  ,,Jesteś już na finishu"! I mknę dalej!
Pozdrowionka
MEG ;-)













T-shirt Ramones H&M / pants Jennyfer / shoes Seastart / cap New Yorker/ cape Atmosphere

5 komentarzy:

  1. Spodnie bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka świetna, a pogoda na prawdę nas rozpieszcza:) pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszy post www.imaginexstuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń