czwartek, 9 października 2014

Lithuania


Witam Was po dwutygodniowej nieobecności!
Źle mi z tym ,że tak długo mnie tutaj nie było...
Nie miałam jednak możliwości , ponieważ byłam za granicą.
Mianowicie na Litwie! :)
Skąd taki pomysł? Skąd taka wyprawa? 
Uczestniczyłam w projekcie Erasmus plus ;)
Temat projektu ,,Back to nature" .
Niesamowite przeżycia, cudowni ludzie! Przygoda nie do opisania...
Dziś już wiem na pewno ,że bardzo chciałabym to powtórzyć !


Podczas pobytu na Litwie miałam możliwość zwiedzenia Wilna oraz przepięknego Troki!
Poniżej dla Was kilka zdjęć. :)
Zapraszam również na mojego facebook'a !! Tam krótki filmik przygotowany przez moją grupę;)
Już wkrótce coś nowego! 
Pozdrawiam!!


Powyższe zdjęcie nie mojego autorstwa. Cała biżuteria wykonana ręcznie przez uczestników projektu :) Mój jest pierścionek (pierwszy rząd ,zdjęcie czwarte) oraz kolczyki (czwarty rząd ,ostatnie zdjęcie) ! :)



Troki





Wilno











4 komentarze:

  1. Ładne widoki i zdjęcia, ale najfajniejsza jest szisza :))

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego też zdjęcie na pierwszym miejscu :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne zdjecia.

    www.blondeincashmere.com

    OdpowiedzUsuń