piątek, 19 września 2014

Passion



Następny post miał być ,,w spodniach" no i proszę bardzo ;)
Jednak jest to post trochę inny... Nie wystylizowany lecz naturalny. 
Nie wiem jak mogłabym pominąć ten temat i nie opowiedzieć Wam o tym tutaj...



Temat , który stał się dla mnie jednym z najważniejszych i najpiękniejszych w życiu. 
Mianowicie -konie :)
Jazda konna stała się moją wielką pasją... I choć dopiero tak naprawdę się uczę to pokochałam to całym sercem!
Konie są dla mnie niesamowitą odskocznią i przyjaciółmi...
Potrafią poprawić mój nawet najgorszy humor! 
Zamieszczam dla Was kilka zdjęć z mojej ,,kariery" + inspiracje.
Myślę,że wśród Was też znajdzie się trochę miłośników tych cudownych zwierząt ! :)








Inspiracje / Inspirations


















5 komentarzy:

  1. warto mieć swoją pasję

    ___________________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia, ja niestety koni zawsze się bałam, i nie miałam okazji zobaczyć ich z bliska. Ale fajnie, że masz taką pasję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam konie, są najcudowniejszymi zwierzętami na świecie.
    Może razem pojeździmy?

    OdpowiedzUsuń