środa, 13 sierpnia 2014

Weselnie



Miniony weekend upłynął mi w atmosferze miłości i radości ( co widać dokładnie na drugim zdjęciu :D ) mianowicie WESELNIE :) Daleko od domu...
Impreza odbyła się w przepięknym hotelu Alhal w Lublińcu :)
Niestety co dobre szybko się kończy i po ciężkim, ale jak najbardziej udanym weekendzie trzeba było wrócić do domu :D
To mój trzeci post na blogu, a jeszcze nie pochwaliłam się żadną przygotowaną przeze mnie stylizacją... oj coś się migam :D
W każdym razie OBIECUJĘ ! Wkrótce się pojawi :)
A więc zapraszam do śledzenia :)
Co do mojej stylizacji weselnej : Sukienka - kupiona w butiku w Belgii , buty Deichmann , kopertówka którą tak ściskam na zdjęciach :D to projekt duetu Paprocki&Brzozowski dla Oriflame + bransoletka Reserved :)
To tyle na dziś !  :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz