wtorek, 26 sierpnia 2014

Weekend




Weekend nad morzem ... Chociaż był to mój najkrótszy pobyt nad morzem , to na pewno jeden z najbardziej udanych ! Z pewnością bardzo intensywnie spędzony.



W niedziele udało się znaleźć czas na małą sesję.
Moim osobistym fotografem była moja przyjaciółka , ale nie tylko... :)
Spotkała nas trakcie naszej ,,sesji"  mała przygoda.  
Mianowicie przyłączył się do nas pewien mężczyzna , który jak później nam wyjaśnił jest fotografem i na co dzień mieszka w Paryżu , a do Świnoujścia przyjechał na krótkie wakacje. 
Bardzo miłe spotkanie :)
Zaowocowało świetnymi zdjęciami , które wkrótce mam otrzymać...
Tymczasem kilka słów o stylizacji. 
Kolejny post i kolejna spódnica...Nie planowane , ale myślę że jak najbardziej udane!
Spódnica w pełni sprawdziła się w nadmorskich warunkach!Świetnie się prezentowała!
Torba projektu Marca Jacobsa, ostatnio moja ulubiona, towarzyszy mi bardzo często .










shirt : Reserved /top : Stradivarius / skirt : New Yorker / shoes : H&M / bag : Marc Jacobs Fragrances/ bracelet on leg : Missiu



10 komentarzy:

  1. Haha fajna przygoda ;) Czemu mnie takie osoby nie spotykają? :D

    Pozdrawiam,
    www.pattonfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynajmniej miałaś piękne słoneczko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia śliczne. Widać, że pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że Pan miał odwagę i Ty :) Genialnie i fajna przygoda..

    MrsMargg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo Pięknie tutaj !! zdjęcia super!
    W ogóle fajna przygoda spotkać kogoś i ktos chciał zrobić zdjęcia :D!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dawno nie byłam nad morzem... Może kiedyś znowu się wybiorę. ;) Co do stylizacji - nie do końca w moim stylu, ale Tobie jak najbardziej pasuje. :)
    Pozdrawiam.

    http://still-changeable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam rok temu nad morzem, teraz jedynie bylam dwa dni nad jeziorem. :)
    Widze ze mieliście przygode z przyjaciółką. :)

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?:)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paryski fotograf...:):):)
    Czekam na efekty :)

    atelierkobiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach i ślicznie wygladasz w tym kapelusiku ;))


    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń